Khamis, 18 Oktober 2012

My Best Friend - Syahrin (4)

"Lek, Lek, bangun sembahyang subuh." Begitu pinta Syahrin bila aku bukakan mata. Lembut ajakkannya, cara dia bangunkan aku dari lena amat santun. Tak kasar sebagaimana kasarnya kawan-kawan lain yang pernah aku kenal selama ini. "Ok, ok, jap lagi aku bangun" jawab aku. Syahrin seperti faham kalau aku mahu berikan keredaan pada kemaluanku yang memang biasa tegang di pagi hari. Malah dia sempat pandang ke celah kelengkangku dan tersenyum.

"Konek kau tegang ke, lek? hah hah hah..." Perli Syahrin sambil ketawa. Tangannya betul-betul menyetuh bahagian sensitif di tubuh aku itu. Aku tergamam, dan automatik mengelak. Tapi tiba-tiba rasa menyesal. Padahal kalau boleh aku mahu dia terus menyentuhnya, ramas dan bermain sampai terangsang dan muntah. Ralat pula. Alangkah baiknya kalau aku boleh ulang lagi kejadian itu.

"Opps,.. Rikelslah, Lek, biasalah lelaki kalau konek tegang pagi-pagi." Aku hanya sengih,

"Dah, dah, cepat bangun, nanti habis waktu subuh" Sambung Syahrin. Begitulah sifat sahabat terbaik yang ketika ini aku miliki. Antara sahabat yang aku sanjung hingga ke hari ini.

Reaksi yang ditunjukkan Syahrin memberikan aku satu petunjuk positif kalau mungkin harapan menggunung yang dah lama aku pendamkan bakal jadi kenyataan. Dia sudah berani memengang kemaluanku, berani sebut 'konek' pula tanpa ragu-ragu di depanku. Ini betul-betul satu perkembang yang memang sesuai seperti yang aku harapkan. Aku yakin dia tentu tak kesah kalau satu hari nanti aku sentuh kemaluannya. Aku mula tanam tekad agar satu hari nanti aku dapat pegang konek Syahrin dalam situasi dia sedar. Sangat besar harapanku untuk lihat semua ini jadi kenyataan.

Sayangnya hari demi hari yang berlalu selepas kepulangan kami dari Pulau Pinang sama saja seperti hari-hari yang pernah kami lewati sebelum ini. Hanya makan, berbual, berjalan sama dan habiskan cuti hujung minggu dengan berjogging di taman tasik. Walaupun memang Syahrin sentiasa lebihkan aku dari rakan-rakan lain, sebenarnya aku dambakan lebih dari itu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan