Rabu, 20 Februari 2013

My Best Friend - Syahrin (5)

Pengalaman melancong berdua ke Pulau Pinang jadi satu titik tolak perjalanan kami yang seterusnya. Mungkin kerana minat yang sama, kami berdua (ada kalanya bertiga) mula meneroka dunia yang lebih luas. Pernah mengembara dari Surabaya ke Bali, pernah ke Pekan Baru, ke Yanggon, ke Kuching, ke Singapura, ke Kota Kinabalu dan terakhir sebelum kami terpisah, kami sempat lakukan perjalanan ke Bangkok. Dan Bangkok jadi momen terindah dalam sejarah petualangan kami kerana setelah bertahun-tahun menunggu, akhirnya sesuatu yang aku dambakan terjadi.

Perancangan ke Bangkok kami rangka beberapa bulan sebelum Syahrin dapat tawaran kerja baru di utara tanahair. Di sebalik persiapan rapi yang biasa, dalam diam aku buat persiapan 'batin' untuk kami berdua. Tapi persiapan itu hanya berupa ilmu-ilmu 'memikat' yang aku baca dari sekian banyak blog songsang yang mudah dilayari di internet. Aku belajar bagaimana lakukan langkah pertama dari aksi ringan hingga ke aksi klimaks untuk memuaskan 'pasangan' kalau tidak lebih baik dari puaskan keduanya. Dan Syahrin, aku yakin tak akan pernah curiga dengan apa yang aku lakukan. Padahal darjah kesongsangan yang aku tunjukkan sudah sampai tahap yang patut dicurigai. Tapi Syahrin tetap tak ada reaksi. Hanya yang dia tahu, cuci mata lihat 'keindahan' gadis-gadis' di mana pun lokasi yang kami pergi.

Sampai di Bangkok, kami nginap di Tanatawe Guest House tak jauh dari Stesen Pram 9. 'Sujud syukur' aku waktu itu kerana katil yang tersedia ialah sebuah katil Queen Size. Aku dah mula berkira-kira bahwa misi kali ini akan berjaya. Siang-siang aku pasang angan-angan akan pegang koneknya sampai tegang. Aku nekad akan lancapkan dia kalau dia berikan reaksi positif. Aku nekad akan berikan segalanya yang dia meminta hatta itu menyakitkan diriku sendiri. Oh alangkah indahnya bayangan itu.

Sebaik melangkah ke bilik hotel, Syahrin langsung ke tandas. Oh, rupanya ada satu lagi kelebihan yang memihak aku bila pintu tandas di bilik hotel ini berongga di bahagian bawah. Langkah pertama, aku intai Syahrin yang sedang kencing berdiri di situ. Nampak jelas konek dia yang cantik sedang memancutkan air seni yang jernih, kemudian dia cuci kepala koneknya dengan pili panjang dan dia simpan semula dalam kantong seluar dalam. Sebelum dia buka semula pintu itu, Aku dah bergegas jauhkan diri dan berlakon seperti tak ada apa-apa yang terjadi. Macam biasa, tak ada reaksi curiga.

"Eh, seluar kau tak dizip, Rin" aku tegur Syahrin ketika dia lintasi aku. Sengaja aku suarakan supaya fokusnya beralih arah kerana aku mahu halakan tangan aku ke kemaluannya. "Oh ya?, Takpe, aku tahu". Jawab dia bersahaja. Ada reaksi positif, Syahrin tak menepis tangan aku malah tidak marah sama sekali. Percubaan aku berjaya. Rasa lembik konek dia.

Sebaik selesai aktiviti 'jelajah' Bangkok di hari pertama, kami kembali semula ke hotel dan melepaskan segala lelah di atas katil yang baru hari ini terasa empuk. Dalam kepala, sudah berputar-putar idea jahat untuk dicuba. Cuma aku harus lebih sabar, supaya tak kelihatan terlalu terdesak. Lagipun aku harus tunggu dia bersihkan dirinya dulu untuk solat jamak takhir. Dia juga arahkan aku buat begitu. Baiklah, Syahrin. Terima kasih kerana mengajarku.

Jam sudah pukul 1.00 pagi waktu Bangkok. TV kekal terpasang tapi Syahrin sudah mula tertidur. Aku pun mula mainkan peranan. TV, sudah aku padamkan, lampu, sudah aku malapkan ke paras yang paling samar, badanku aku ganjakkan lebih dekat ke arah dia. Dan perlahan-lahan tubuh Syahrin aku rangkul. Hangatnya malam ini.

Sesekali dia geliatkan badan. Lega, Syahrin masih belum sedar. Dahinya mula aku kucup lembut, badannya aku urut dan ketiaknya aku buka, Aku cium dalam-dalam. Tiba-tiba Syahrin buka mata. Aduh!, aku sudah kantoi. Terbayang satu tendangan padu bakal singgah ke badanku, tapi itu tidak berlaku.

Aku pandang Syahrin. Matanya tepat memandang aku. Debaran jantung dan tangan yang sedang makin menggigil, aku sorok diam-diam. Tak mahu dia perasan. Tak lama, Syahrin pejamkan matanya semula. Tak ada kata-kata kesat yang keluar dari mulutnya. Dia masih buat muka selamber. Reaksi Syahrin membayangkan maksud positif. Aku ulangi lagi apa yang aku lakukan tadi. Kali ini reaksi Syahrin lebih positif. Dia mula balas pelukkan. Tangannya juga perlahan-lahan merangkul tubuhku. Oh Tuhan, manjanya dia. Kini kami saling berpelukan dalam suhu sejuk yang memang mendamaikan. Sahabat seperti apakah yang aku miliki ini. Begitu tolerannya dia. Syahrin sangat memahami.

Aku makin jadi tak menentu, antara nafsu yang makin membuak dan antara sayang yang makin dalam pada insan bernama sahabat. Tapi bila mengingat semula pada semua rancangan yang sudah aku rangka, memang inilah momen yang aku dambakan. Tak mungkin akan ku lepaskan peluang ini ketika reaksi dia yang seakan sudah mahu memberi. Aku satukan rasa sayang itu dengan nafsuku yang sudah sampai ke puncak. Ternyata ia paduan yang paling indah pernah aku nikmati dalam hidup ini.

Tangan Syahrin kekal memelukku. Pelukannya tak erat tapi cukup beri maksud positif. Aku mulai berani laksana langkah kedua. Tanganku mula jelajah tubuhnya perlahan-lahan. Dari dada sampai perut, turun ke pusat, teroka ari-ari dan hanya berhenti bila sampai ke konek. Ia masih lembik. Terasa barang kecil itu begitu lembut di balik seluar yang dia pakai.

"Jangan, Lek. Tak elok". Tiba-tiba Syahrin menegur lembut.
"Eh, taklah, aku gurau je" Jawabku tergamam, lalu ku alih semula tanganku ke pinggangnya. Kami berpelukan semula.

Shhh haaa... shhh haaa... Terasa sopan semuanya apa keluar dari Syahrin. Dengkuran nafas dia pun aku rasakan begitu manja, Kini Syahrin tertidur dalam pelukanku. Tanganku berkerja lagi, aku makin berani. Nekad, aku mahu sentuh konek Syahrin dalam keras dan lembik. aku mahu memegangnya tanpa sebarang lapik. Dengan sopan aku jelajah lagi ke bahagian itu, Syahrin masih berdengkur. Perlahan-lahan tanganku menyeluk masuk ke seluarnya, meraba-raba koneknya yang lembut itu. Syahrin tetap berdengkur.

Alangkah bahagianya. Pertama kali aku dapat pegang konek dia tanpa lapik. Sangat lembut dan sungguh lunak untuk diramas. Aku genggam erat-erat batang itu sampai Syahrin tergeliat lagi. Tapi aku dah tak peduli, aku dah nekad untuk tidur dengan tangan memegang harta paling mahal yang dia miliki.

Tiba-tiba Syahrin bukakan mata. Berderau darahku kembali.

Seperti biasa, dia tak marah-marah. Tapi kali ini reaksinya aneh sekali. Dia memeluk aku semula. Batang dia yang tadi lembik mulai kembang perlahan-lahan. Kian lama kian besar, kini mula mencanak-canak. Aku sungguh tak sangka. Reaksi Syahrin begitu positif. Pinggangku dia peluk makin erat. Sesekali jarinya mencubit-cubit badanku. Kakinya bergerak-gerak menindih kakiku. Aku yakin, Syahrin sudah dalam pengaruhku. Badan Syahrin makin mendekat, malah kini pipiku dia cium penuh nafsu. Pastilah, Syahrin sudah terlalu bernafsu.

Syahrin makin tak keruan. Dalam matanya yang masih pejam, dia leraikan pelukan, kemudian mengurut tanganku hingga ke hujung jari, dia bawa tanganku lebih jauh ke pangkal batangnya itu. Reaksi dia seperti minta aku pegang telurnya yang lanjut itu.  Kemudian dia dorong tanganku supaya menggenggam batang koneknya semula. Dia sorongkan genggaman tangan aku turun naik. Aku pun faham maksudnya. Syahrin mahu aku segera selesaikan tugas.

"Lek... Lek..." perlahan saja suara Syahrin masuk ke telingaku. Manja sekali. "Ya Rin", sambutku. Kini aku lihat seluarnya sudah diturunkan sampai lutut. Nafasnya turun naik. Tangannya mengusap-usap rambutku. Kadang sampai sakit kerana ditarik. Syahrin makin nampak tak keruan. Aku mulai rasa kasihan. Serasa mahu saja aku berhenti. Tapi dia sudah sangat meminta. Pipiku, leherku, dahiku, semuanya sudah dikucup dia, Membuat aku makin sayang padanya.

"Jangan berhenti Lek, tolong aku" tiba-tiba Syahrin merintih perlahan. Aku tak takut lagi kerana dia sendiri yang sudah minta. Untuk Syahrin. Aku lancapkan batang kerasnya dengan manja. Aku picit aku ramas dan aku lancapkan berselang-seli. Terasa berdenyut-denyut batangnya. Basah. Berkilat-kilat dalam samar. Berkilau-kilau air mazi meleleh terkena pantulan. Sungguh licin dan memudahkan. Banyak sekali. Tak henti meleleh pelincir jernih itu. Badannya makin mendekat seperti mahu menindihku. Punggungnya terangkat-angkat. Suaranya mengerang tersekat-sekat. Serentak dengan itu terpancut berdas-das air mani Syahrin yang pekat dan likat.

Kini Syahrin sahabatku sudah berhadas besar. Serentak, terbit rasa salah dalam diriku, takut dia tak mahu terimaku lagi. Apapun, aku harus lupakan fikiran itu sementara, Syahrin harus aku bersihkan. Air maninya harus aku lap sampai kering dengan bajuku sendiri. Koneknya yang cantik itu harus aku tutup rapi. Sesekali aku perhatikan wajahnya, Syahrin masih tutup mata. Keletihan. Tapi bibirnya tak pernah mencebik. Sukar aku baca perasaannya ketika ini. Kami terlena bersama adegan yang belum pernah aku fikir akan terjadi.

"Lek, Lek, bangun. Mandi dan solat". Suara lembut itu mengejutkan aku dari tidur. Aku bangun dengan langkah terpaksa. Lalu bergegas seolah-olah langkahku diperiksa. Aku seboleh mungkin cuba berlakon seolah-olah tak tahu akan apa yang telah aku lakukan malam tadi. Sambil dalam hati mengharap agar Syahrin fikir itu hanya mimpi. Mungkin mimpi basah yang indah.

Selesai mandi, mencuci diri dan solat. Syahrin tiba-tiba memecah suasana "Tadi aku mandi wajib" Terang Syahrin. "Maaf pasal malam tadi, aku tak patut suruh kau lancapkan aku, kau tak marah aku kan?". Sambung Syahrin penuh sayu dan malu.

Oh Tuhan, Sahabat seperti apa yang kau kurniakan kepadaku ini. Aku yang sebenarnya salah, Syahrin pula yang minta maaf. "Tak apa, Rin", Tak ada apa yang nak dimalukan, kita kan sama-sama lelaki" balasku berselindung bagaikan seorang aktor popular yang sedang baca skrip. Kini aku sedar. Tuhan, betapa mulianya sahabat yang kau kurniakan kepada ku ini.


2 ulasan:

  1. hurm,seronok dpt bace cerita atau pengalaman sebegini.. ak dh hbis bce sume citer dlm blog ni sejak awal lahirnya anak johor tu .. hehe ..nway,pengalaman betul ke ni? kalu betol,mmg bestla dpt kwn mcm sharin tu... =)

    BalasPadam